Optimaal inrichten van je Instagram profiel

Je bedrijfsprofiel bio(grafie) is het korte stukje tekst dat bezoekers dus (potentiΓ«le klanten) als eerste zien als ze op je account komen.
Samen met onderstaande onderdelen vormt dit een korte introductie van jouw onderneming. 

𝔻𝕖 π•“π•šπ• π•˜π•£π•’π•—π•šπ•– π•§π•’π•Ÿ 𝕛𝕖 π•“π•–π••π•£π•šπ•›π•—π•€π•‘π•£π• π•—π•šπ•–π• 𝕓𝕖𝕀π•₯𝕒𝕒π•₯ π•¦π•šπ•₯ 𝕕𝕖 π•§π• π•π•˜π•–π•Ÿπ••π•– π• π•Ÿπ••π•–π•£π••π•–π•π•–π•Ÿ:
– Profielfoto
– Naam
– Categorie
– Website
– Contactgegevens en een korte introductie. 
Je hebt maximaal 150 leestekens om je bezoekers te triggeren met jouw tekst, dus dat is 
een uitdaging om in korte uitleg te geven wat jij te bieden hebt. 

β„π•šπ•–π•£π•“π•šπ•› 𝕨𝕒π•₯ π•₯π•šπ•‘π•€:
– Wees kort en krachtig. Laat weten wat je doetΒ en voor wie. Begrijpt jouw bezoeker meteen wat jij teΒ 
bieden hebt? Vat dit samen in een zin.Β 
– Versterk je elavatorpitch met een emotie. DitΒ bekrachtigt.Β 
– Maak enters zodat het overzichtelijk is.Β 
– Kies een lettertype. Dit kun je veranderen metΒ bijvoorbeeld Instagram fonts. Je valt daarmee lekker op!Β 
– Gebruik zoekwoorden waarop je gevonden wil worden
– Contactgegevens zodat mensen je makkelijk kunnenΒ bereiken
– Een branded hashtag om taggin en delen te stimuleren
– Eventueel een call to action om een weggever onder deΒ aandacht te brengen

Kom je er niet uit en/of wil je hulp? Ik help je graag!

Laat een reactie achter